Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, April 24, 2011

:: bLOg UpdatE :: zAmAn kEkAnAkAn ::

Assalamualaikum..wbt..

Selamat pagi semua.. 
Still ade yang belum bangun ke??
Aku??
Belum tidur lagi.. Jap lagi tidurlah..
Hehehe..

Tetiba hari ini aku baik hati nak tunjuk pic aku masa kecik-kecik lak..
Hehehe..
So,
Layan la blog aku pagi ni dengan pic aku masa zaman kekanakan..
Hehehe..

Gambar lama memang macam ni..

Akulah budak yang suka buat rumah bersepah..
Dengan Akak aku.. Nurul Hidayah..
Agak sexy sikit..Muka bangun tidur..hehe
Dak pemalu amek gambar..
 Ini jelah yang dapat aku share..
Nak share banyak-banyak korang datang la rumah aku ye..
Tengok sendiri kat dalam Album aku..

FIN..

Click LIKE if you like.. thanks...

2 comments:

Fyezah Hasbullah said...

alolo .. comelnya masa kecik :)

Nurul Nadzirah said...

hehehe..time kasih...hehehe..malu la..kihkih..

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers