Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, April 24, 2011

:: bLOg UpdatE :: aiSHitErU ::

Assalamualaikum..wbt...

Mesti tertanya-tanyakan kenapa 'AISHITERU'.. and lagu yang aku pakai ni pun tajuk Aishiteru dari Zhifilia or Zivilia.. Aku pun tak sure ejaan sebenarnya.. Aku dengar lagu ni pon kat blog Suki.. And aku JATUH CINTA lak dengan lagu ini.. Sebelum ni aku pakai lagu Rossa as background blog aku.. Tapi macam tak best pula.. Sebab orang yang aku tunggu ni bukan la 'BOYFRIEND' orang.. Mesti korang nak tau apa maksud Aishiteru kan.. Aishiteru ni dalam Bahasa Jepun.. And dalam Bahasa Melayu bermaksud MENUNGGU.. Lebih kurang je kan dengan lagu ROSSA-KU MENUNGGU.. Tapi aku rasa lagu Rossa tu  macam terhegeh-hegeh pula.. Macam tak ada lelaki lain je kan nak tunggu.. So aku pakai lagu Aishiteru ni sebab dah sure-sure dia BUKAN MILIK sesiapa.. Tak best la nak main rampas-rampas boyfriend orang ni..

By the way lagu ni buat perasaan SAYANG aku kat dia membuak-buak walaupun aku tak sure dia merasakan benda yang sama atau tidak.. Dia pilih untuk hidup 'SINGLE' buat masa ini.. Sebab tu aku pun memilih untuk 'Menunggu' dia.. Bukan senang aku nak buat macam ni.. Kira macam ABNORMAL la... Hari demi hari menunggu, tapi hari ni aku rasa RINDU gila la kat dia... Walaupun kadang-kadang dia buat aku MENANGIS sebab dia buat endah tak endah tapi aku kuatkan hati aku and tak nak mengalah.. Aku tak tau ape SPECIAL nya dia tu sampai boleh buat aku menunggu dia..

Tapi since kenal dia, baru aku faham ERTI HIDUP.. Aku mula ubah diri aku yang tak ceria ni tok jadi CERIA.. (sampai terlebih ceria macam Astro Ceria..haha).. Dia pernah suruh aku ubah penampilan.. Aku pun cuba.. Mesti korang cakap buat apa nak jadi orang lain.. BE MYSELF la je kan.. Tapi kalau jadi diri sendiri tapi korang tak happy tak best juga kan.. So, aku pun ubah lah diri ni.. Tapi bila aku fikir-fikir kan balik, aku macam TAK LAYAK untuk dia.. Tak sesuai.. Dia orang KL, Aku orang JB... Tapi aku dapat rasakan macam ada INSTINCT antara kitorang.. Bila aku buat sesuatu tak betul mesti dia dapat taw.. KEBETULAN atau ada CCTV kat rumah aku ni.. hahaha...

Dulu masa baru-baru kenal dia, dia selalu bagi NASIHAT kat aku.. Memang nasihat dia mula-mula aku tak leh TERIMA (siapa suka nak ditegur kesalahan) tapi lama-lama aku dapat rasakan nasihat dia memang BERGUNA.. Dia cuba untuk buat aku GEMBIRA.. Sampai aku rasakan aku nak dia sentiasa ada kat sisi aku.. Tapi jarak dan keadaan membuatkan aku rasa JAUH dari dia.. Mungkin dia tak cintakan aku.. Tapi aku nak dia tau yang aku CINTAKAN dia... Aishiteru NorHafizan Yaacob...

Note: Ikhlas dari hati... Tetiba rasa macam nak meluahkan pula..
Pembetulan : Aishiteru bermaksud Saya Cintakan Awak atau I Love You...

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers