Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, April 10, 2011

:: bLOg UpdatE :: kAwAn-kAwAn..!!! pEjAm cElik pEjAm pElik dAh nAk fiNaL dAh ::

Tetibe aku rasa macam nak nyanyi lagu Kris Dayanti pulak... Menghitung hari ~
Bila cakap pasal menghitung hari, teringat lak aku pasal Final Exam Sesi Disember 2010
yang semakin menghampiri hidup aku.. huhuhu..
~jangan lah hidup anda diselubungi exam~

Cite pasal final, semester ni aku ambil 3 paper je..
Auditing (AG), Financial Accounting (FA) and Malaysian Taxation (MT)..
Paper yang aku anggap agak killer la...
Paper Auditing..
Sebab...
Paper tu paper teori.. aku kalau bab-bab menghafal ni memang sukar sikit..
Senang banyak..hahaha...
Aku pun tak tau la camna strategi nak menghafal nota-nota audit yang ada 10 bab tu..

First paper aku jatuh pada tarikh keramat 18.4.2011..
Kenapa aku cakap keramat..
(sebab Siti Azwaniza Ahmad Tajim dok keramat..hahaha..)
Sebab tarikh tu serentak semua Politeknik kat Malaysia ni mula exam..
hehehe.. cam menakutkan je kan..
Aku tengok kalender tadi hari ni dah 10.4.2011..
Ada lagi seminggu la...
Agak scary gak...
Dahlah tak prepare apa-apa lagi..

Disebabkan final yang bakal menjelang ni,
para-para sakura.. eh silap.. para-para lecturer dah mula
busy mengira markah Penilaian Berterusan (PB)..
Lau sistem poli ni PB hanya 50% daripada markah keseluruhan..
Tapi tu pun dah kira killer la..
 Ramai yang tak leh target dapat markah PB 50%..
Aku??
jangan tanya la..
Paling banyak dapat pun 45% je..
Kira okey la kan daripada tak ada..

Paper kedua aku adalah Financial Accounting..
tarikh paper tu??
26.4.2011..
haaaaa!!!!
Ada gap seminggu lebih...
siapa la yang buat jadual ni..
very-very tak munasabah langsung..
hehehehe..
Pe salahnya buat gap sebulan ke..
hahahaha
tapi beza ngan paper Tax aku just sehari je..
huuuuuu...
sempat ke nak study weyh...
Harap-harap sempatla ye..
Kena la prepare dari awal...

And tarikh 28.4.2011 tu amat bermakna sekali kerana
Berakhirlah Semester 5 aku and aku akan menjejakkan kaki 
ke poli lagi sebagai senior semester 6..tettttt...
(suka dalam duka).....

papehal aku nak wish kat kawan-kawan aku yang aku paling sayang
Dak-dak DAT5S1
GOOD LUCK ALL!!!!
DO OUR BEST..
and to my housemate 329
I WISH YOU LUCK
and
SEE YOU ALL AGAIN
ON PART SIX...!!!

also
KENGKAWAN YANG NAK EXAM DAH!!!
DO UR BEST OK !!!!

P/S
First : kepada sesiapa yang rasa nak bagi semangat kat aku time aku nak exam.. send aku mesej pemberi semangat ok... and sebelum aku terlupa.. aku nak minta maaf kat family aku, bakal boyfriend aku, kawan-kawan and also my ex2-boyfriend la..ecehhhh... WISH ME LUCK OK!!!

Second : Kalau ada shortsem paper Usahawan moh le kita ramai-ramai amek paper tu ok..hehehe

And ucapan ribuan terima kasih kepada pemberi semangat aku yang tak pernah putus memberi semangat, dorongan serta doa untuk aku...(ecehhh..dah macam menang anugerah ABPBH je kan..)


MY MOM...
MY SIS AND HIS SON..


and someone yang aku tak pernah lupa sampai sekarang..
and sentiasa menjadi sumber inspirasi aku..
AYAHANDAKU..
ALLAHYARHAM SUHADI BIN HJ ABDUL RAHMAN
miss you AYAH...

~ FIN ~

2 comments:

Anonymous said...

good luck to you too...

Nurul Nadzirah said...

hehehehehe

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers