Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Friday, April 15, 2011

:: bLOg UpdatE :: sOrY dAuN kElAdi, lePaS fiNaL bUaT sAlAh aG ::


Assalamualaikum..wbt..

Sempena raya yang bakal menjelang hujung bulan lapan nanti... Eh, silap taip plak.. Pemadam tak ada plak nak padam ni.. Takpe la, lecture ckp wat garisan je.. hehehe..

Sempena Final yang bakal menjelang pada 18 April 2011 nanti, Saya Nurul Nadzirah Binti Suhadi nak minta maaf kat ( antara orang-orangnya ) :

1. Family
 a. Mama dan Arwah Ayah serta ayah tiri saya
 b. Akak dan Suami serta anak-anak
 c. Arwah atuk (Abah and tok abah) dan nenek ( mak mama )
 d. Saudara mara
 e. Cik Fiz

2. Kawan
 a. Kawan-kawan kelas DAT5
 b. Housemate and roomate daripada Semester 1-5
 c. Kawan-kawan kat PoliPD ni
 d. Kawan Facebook, Myspace, Tagged and Twitter
 e. Jiran-jiran (mean student PPD la) kat taman politeknik ni..
 f. Kawan-kawan masa Sekolah SMUT, SMTH..
 g. Kawan-kawan masa berkursus kat YPJ Segamat
 h. Sesiapa yang rasa diri tu kawan saya la...
 i. Lupa lak my Ex-boyfriend
 j. Awek-awek member yang suka fikir bukan-bukan pasal aku

3. Warga PoliPD
 a. Pengarah
 b. Timbalan Pengarah
 c. Kakitangan-kakitangan
 d. Pensyarah
 e. Makcik and Pakcik Cleaner
 f. Makcik Kantin and Cafe
 g. Pak Guard and Mak Guard

4. Rakyat Malaysia
 a. Penduduk Negeri
   i. Johor
   ii. Melaka
   iii. Negeri Sembilan
   iv. Selangor
   v. WP Kuala Lumpur
   vi. Perak
   vii. Pulau Pinang
   viii. Kedah
   ix. Kelantan
   x. Terengganu
   xi. Pahang
   xii. Sabah
   xiii. Sarawak
   xiv. WP Labuan

Senang citer semua sekali la yang rasa saya ada buat salah tu.. Saya minta maaf sesangat.. Biasa lah kan, manusia mana leh lari daripada melakukan kesalahan.. So, 0-0 taw... hehehe..

Saya harap sangat semua dapat mendoakan kejayaan saya.. Kerana, tanpa anda siapa la saya... (dah macam masuk AF lak kan..hahaha)

So, Good luck gak di ucapkan kat kawan-kawan saya yang akan mengambil final next week.. GO GO CHAYOK...


Terima Kasih daun keladi..

FIN...

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers