Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Wednesday, April 20, 2011

:: bLOg UpdatE :: dAtAnG dAri hAti,jAri tOlOnG tAiP ::

Assalamualaikum...wbt..

HOT STORY... aku dah tak ada 'FACEBOOK' dah... Baru je DEACTIVE tadi.. tak taw la bape lame leh bertahan ni..hehe.. Punce aku deactive fb aku ni disebabkan SEORANG LELAKI AKU SAYANGI yang aku kenali dari fb.. And satu lagi kesedihan aku berpunca daripada SEORANG YANG AKU PERNAH SAYANG..Tak sangka aku nangis disebabkan diorang.. Ni pon aku rasa macam nak nangis je lagi.. Emmm...

Tadi before aku deactive fb aku,aku ada kuar makan ngan member2 aku.. And salah seorang nye ex aku.. Mula-mula macam berat je nak ikut.. Tapi aku think positif je la.. Yang aku dengan dia still leh bertegur.. Tapi tak sangka aku terpaksa makan hati la dengan dia.. Dia langsung TAK NAMPAK KEWUJUDAN aku kat situ.. Aku bagaikan bayang-bayang je.. Kalau orang lain jadi aku pun aku rasa aku makan hati jugak.. And aku hanya mampu menangis je la.. And dalam masa yang sama, seorang lelaki yang aku sayang pun buat aku kecewa.. And say GOODBYE je la... 

Dia pun pernah cakap kat aku '' Kalau seseorang tu buat kita merana dan kecewa, better biarkan dan lepaskan je orang macam tu daripada hati kite kecewa dan selalu muram.. Kerana banyak lagi orang yang kita boleh kenal.. Jangan kerana kita sayang kan seseorang tu tapi kita sendiri yang tak tenteram dan tak tenang kelak akan merugikan diri kita sendiri.. ''

So.. Sekarang aku nak fokus kat lelaki yang betul-betul menyayangi aku.. Kalaulah hati aku ni leh di simpan dalam peti, nak je aku simpan.. Aku taknak dah fikir pasal hati ni.. Nasib baik lah minggu ni tak ada paper,so leh la fikirkan and renung-renungkan lah masalah ni..

FIN....

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers