Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Wednesday, April 27, 2011

:: bLOg UpdatE :: hApPy, tErHaRu, sAkiT hAti, gErAm ::

Assalamualaikum..wbt...

Hehehe.. Tersenyum-senyum aku mengupdate blog malam ni... Senyum sampai ke telinga pulak tu..(sambil-sambil menarik telinga nak sentuh kan kat pipi..).. Aku dapat merasakan seperti mendapat semangat yang barulah.. Tu yang buat aku semangat je ni.. Seriously aku akan bertmabah happy kalau budak-budak ni ajak aku pergi icity esok, Tapi diorang cakap aku ade paper khamis ni.. Jadi kesian nak ajak aku.. Tapi aku nak pergi sangat la... Bukan sebab icity.. Tapi sebab ........................

Now aku nak continue story aku pasal happy, terharu, sakit hati and geram tu..

Happy story:
Semalam aku ada mesej dengan Cik Fiz, and aku dapat respon positif.. Tu yang buat aku happy tu.. Sampai nak pergi jawab Final Akaun tadi pun aku bersemangat je.. Memang buat aku tersenyum je sampai sekarang.. Walaupun aku tau dia belum terbuka hati nak couple dengan aku atau sesiapa, tapi dia mengaku aku special dalam hidup dia.. wahhh... Memang buat aku terharu and appreciate sangat lah... SAYANG AWK LAH NORHAFIZAN...

Terharu story:
Hari tu aku ada update blog and cakap pasal pendengar yang baik kan.. Aku pun tag la kawan aku Cik Siti Azwaniza dalam share link kat Facebook aku tu.. And dia pun comment...


Seriously dia memang dah buat aku terharu walaupun kadang-kadang aku menyakitkan hati dia... Walaupun aku ni jarang hang out dengan dia, tapi dia lah teman rapat aku kat dalam kelas.. Memang sayang dia sangat-sangat..

Sakit Hati Story:
Hari ini aku ada final paper akaun.. Aku tak sakit hati sebab soalan tu susah.. Tapi aku sakit hati bila aku dah kuar dari dewan exam tu baru aku dapat fikir jawapan nya.. Adoi bukan rezeki aku kot soalan tu... Tak apa lah,bukan aku je tak dapat jawapan yang tepat, budak-budak ni pun sama.. Dah kuar dewan baru dapat formula.. Apalah punye nasib... hehehe...

Geram Story:
Sebenarnya aku tak nak story pun pasal ni.. Tapi aku tak tau macam mana nak lepas geram ni.. Adalah seorang manusia ni dulu memang aku anggap kawan la kan,tapi sekarang jadi musuh dalam selimut dia la.. Takkan selimut aku pulak kan.. Hahaha.. Secara profesional, aku memang tak nak mengaibkan dia.. Tapi bila dia nak story kat semua orang, aku memang tak leh nak diam la... Benda ni semua ada kaitan dengan blog post aku beberapa hari yang lepas.. Pasal kena tipu tu... Aku minta tolong la seorang hamba Allah ni hantar aku pergi masuk poly, tapi dia cakap tak ada kereta.. Pastu aku cakap lah tak apa lah, aku minta tolong orang lain.. Tapi dia yang nak tolong gak.. So aku cakap lah kalau boleh sebelum pukul 3 taw... And dia kata ok.. Pastu aku pun tengah serabot dia mesej cakap lagi 5Minit sampai.. Then aku cakap lah tak jadi and dia reply mesej aku.. Tak lama pelastu dia sampai.. Nak marah aku tak boleh la kan.. Sebab aku dah cakap tak jadi... Memang aku minta maaf la coz nyusahkan dia.. Tapi perlu ke dia post kat wall dia macam ni :


Memang kalau korang jadi aku pun korang terasa kot kalau dia tulis status macam ni.. And aku pulak dengar dari mulut kawan-kawan aku dia cerita pasal tu.. Memang angin la kan... Memang aku nak cakap kat dia la, AKU MINTA MAAF coz nyusahkan kau.. Memang pas ni aku tak minta tolong kau la.. Coz kawan kau sendiri dah pesan macamtu.. And kalau boleh sebelum nak kata orang tu, dengar penjelasan dari orang tu dulu ok....

Nota Cik By: Semua orang ada perasaan happy, sedih, marah, and macam-macam lagi.. Macam tu gak aku.. Sebab kita semua hanya Manusia Biasa... So, fikir-fikir kan lah sebelum kita bertindak.. Sama ada akan buat orang marah, sedih, gembira atau terasa... Sekian...

2 comments:

Farhana Jafri said...

mybe slah ziera la jgax sbb last2 min cncel.. mne taw dy dh pnat sbb hal yg awal td.. mnx maaf kat dy face to face la.. :)

jemput singgah ANASAURUS :)

Nurul Nadzirah said...

sy taw sy pon slh..mmg nk mnx maaf..tp dy yg dh ckp buruk2 kt blkg kn..so mmg susah la nk mnx maaf..dy xwt pe pon mse tu..dy bru pas bgun tido..ag pon care dy wt status tu cm sy ni pakse2 dy..siyesly sbg kwn mmg bengang la kn..klau dy xde cite kt org lain xpe gak..ni jaja cite tu kt sume org..

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers