Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, June 12, 2011

:: bLOg UpdatE :: hAppY bEfdAy tO mE ::

Assalamualaikum wbt..

Walla.. today is my birthday... Tua sudah... Alhamdulilah diberi peluang untuk bernafas dan menyambut kelahiran yang ke-21... Mama cakap aku dah boleh mendaftar mengundi.. Excitednya.. Tapi macam tak best la angka 21 tu.. Macam dah tua sangat lah... Okay... Now umur 12 Tahun... Wahhhh... Best.. Best.. Hehehe...

Nak dijadikan cerita, kat FACEBOOK memang ramai yang wish... Memang wish diorang buat aku semangat lah.. Tu makna nya still ada yang ingat... Thank kat diorang 4 the wish.. Tapi individu yang disayangi lambat wish, and ada yang lupa.. Touching sangat taw...

FREE CALL... Perghhhh.... Kalau cakap pasal free call, dua-dua nombor aku dapat free call.. So pe lagi, payong cousin aku la call boyfriend dia... Aku dapat free call pun siapa yang nak call.. Tak ada boyfriend.. Memang rugi kan.. hehehe...

Tapi aku rasa birthday tahun ni cam tak best je... Tak dapat masakan khas dari mama.. Pastu kena kerja lak tu... Siyes bertambah bosan...

By The Way... Aku nak cakap Terima Kasih Mama Coz Melahirkan Aku dan Membesarkan Aku... Terima Kasih Sesangat.. 

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers