Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Wednesday, June 8, 2011

:: bLOg UpdatE :: cUti-cUti mAlAySiA kElAnTaN & tErEnGgAnU ::

Assalamualaikum wbt...

Lama betul aku tak mengupdate blog sampai bersawang aku nya blog ni... hehehe.. Sekarang aku busy wat part time sempena cuti sem 2 bulan ni... And pada 3-5 Jun 2011 aku pun amek cuti coz nak pergi bercuti... Bercuti tak jauh mana pun.. Kelantan and Terengganu je... Aku nak kongsi sedikit cerita sepanjang 3 hari 2 malam aku pergi Cuti-Cuti Malaysia tu... Macam-macam perasaan aku rasa.. Happy, Penat, Sakit hati, Geram and macam-macam lagi..

Masa kat Kelantan... Kat sana kami pergi dua tempat... Rantau Panjang and Kota Bharu... Kalau sebut Zon Bebas Cukai Rantau Panjang mesti korang dah tau kan buat apa... Of course la shopping.. Memang beratus sen habis kat sane.. Beli tikar la, periuk la, toto la and macam-macam la.. Yang aku pelik macam la kat Johor ni tak ada semua tu kan.. Tapi tak kisah lah.. Bukan duit aku yang habis.. hehehe.. And pas menghabiskan bersen-sen duit kat Rantau Panjang kami teruskan perjalanan ke Kota Bharu.. Kat sana kami pergi makan tengahari kat Restoran Nasi Ulam Kampung Kraftangan.. Alaaaaa... Restoran yang masuk jalan-jalan cari makan tu la... Sedap jugak makan kat situ.. Ramai gak customer diowg sampai meja semua full...

Perut dah kenyang so pe lagi... Teruskan b'shopping kat Pasar Siti Khadijah.. Tapi kami tersesat sampai ke Kota Bharu Trade Centre (KTTC).. hehehe... Memang best la tersesat coz kat situ ada sale.. Rambang mata seyh.. Tapi agak sedih la sebab lom gaji lak masa tu.. so tengok-tengok je la... hehehe.. and malam tu kami telah menginap kat Hotel Anda.. Tak jauh dari KTTC...

Keesokan nya kami meneruskan perjalanan ke Terengganu.. Kami pi Masjid Kristal and Pasar Payang... Memang penat la kan.. Jalan-jalan and shopping.. heheh.. Sampai sini jela cerita cuti-cuti aku.. Sebab mata pun dah mengantuk..

Santapan Mata sempena Cuti-cuti Malaysia kat Kelantan dan Terengganu..











Tak sempat nak edit lorh.. Thanks read my post..

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers