Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Tuesday, November 16, 2010

SuNyi tOl mAlAm AkU tAnPa kAu


Sambil aku menunggu mesej dari kau, aku pown dok melayan
lagu2 jiwang....
lalalalala

mane kau..dari semalam tak mesej aku..
aku RINDUkan kau taw..!!!!!

Aku tak taw pe status kita sebenarnya...
emmm...nape aku tak dapat macam orang lain yer..
bercinta bertahun2 sampai berumah tangga..(tapi umah aku tak ada tangga..huhuhu)

upin..ipin..jangan dok kat tangga..!!!!nanti xde orang msuk meminang cam nadzirah..

ptot la...(ishkk...siyes ckit la)
papehal aku nak kau taw yang aku sayang kan kau..
walaupun aku sendiri tak sure pasal hbgn 'gelap' kite ni..

anak sape r ni rajin bawak cahaya tok aku ni..

luahkan andai kau tak syangkan aku..
jangan kecewakan aku..

FIN..

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers