Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Monday, November 15, 2010

15 NOVEMBER 2010 1:40 a.m

Tarikh kite couple : 11 OKTOBER 2010

Sebelum saya tidur, saya nak bagitahu awak yang saya sayangkan awak lebih dari segalanya..
walaupun awak muda setahun dari saya, tapi saya ikhlas cinta kan awak..
saya tak nak minta pape dari awak..
saya just nak minta


tu aje.. saya tak demand..
kita same-same dalam proses nak mengenali hidup..
so saya tak memakse awak menjadi apa yang saya mahukan 
and saya nak kan perhatian dari awak..
tak kisahlah macam mane care awak tunjukkan..
tu aje..

Hope awak faham isi hati saya..

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers