Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Friday, November 19, 2010


Aku Menangis Disebabkan Kau...
C.i.n.t.a

ari ni aku nangis ag disebabkan cinta..
aku tak taw ape masalah aku ni..
nape aku susah sangat nak terima yang dia dah ada 'gf' sbenanya..

Kadang2 cinta ko wat aku bahagia walaupun sebenarny aq skit gak menyintai kau..

CINTA

Sampai bila kehidupan aku macam ni saja..
mengharap cinta tak pasti...

2 comments:

Anonymous said...

kenape sgt mudah kite mengalirkan air mate hanye kerane cinte???

cinte yg setia sukar utk dicari.,.

dan sukar juge utk di cari ganti.,

mungkin ini balasannyer pade org yg dulunyer market dan suke brganti-ganti pasangan.,.

skrang.,.kau yg terkene balik.,

jd pd yg lain.,.

sblom membuat ssuatu pd seseorg.,fikir la dulu akibatnye.,.

Nurul Nadzirah said...

siod je kan ko..emm..mgkin la..hukum karma..emm...

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers