Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, November 14, 2010

Malamku  tak seindah orang lain - 14 nov'10 23:51

maksud aku malam aku tak seindah orang lain bukan la tidur tak lena, always dapat mimpi ngeri ke..tak la sampai cmtu..maksud aku, orang lain leh rest puas2 time malam camni..tapi aku terpakse pk kan report aq..aduyai report..

bab 1 : pengenalan syarikat..bile wat bab ni,aq rse owh..small the matter..tiru jer note yg bos dh bg tu..senang2..Selamat aku..hahaha..

bab 2 : aku dah mula rase kan kepayahan report ni coz kne wat 'table daily report'..perghh..Allah je la yg taw cmne perasaan aku ni..daily report pown x lengkap..ni kn nak wat table kan..hahaha..

bab 3 : pengenalan tugasan..erghh..malas la nk cite..pening pale jer..

bab 4&5 : perakaunan n HR..copy paste from tenet la..n tiru ckit report dak li kt icmc dlu..

bab 6 : p jahanam la..HAHAHAH..aq pown dh pening dah ni..esok2 la pk..hehehe

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers