Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Thursday, July 14, 2011

:: bLOg UpdatE :: PeLeNgKaP hiDuPkU ::

Assalamualaikum..wbt..

Alhamdulilah Allah still beri aku peluang untuk bernafas..
 Aku juga diberi peluang untuk berubah.. 
So, aku pun gunakan dengan sebaiknya peluang tu.. 

So malam ni sebelum aku nak mula study Financial Accounting 3,
aku ingat nak share sikit la pasal minat aku yang baru ni..
hehehe...

Siapa pernah baca pasal blog post aku pasal Aishiteru tu???
Korang yang pernah baca mesti tau apa maksud Aishiteru tu kan...
Kalau sesiapa yang tak tahu atau tak ingat,
aku refresh balik la ye..

Aishiteru...
Aishiteru ni lagu daripada band indonesia.. Zivilia..
Zivilia Band - Aishiteru
Ni lah band yang buat aku fanatik gila dengar lagu Aishiteru tu..
And lagu yang tengah berkumandang ni lah lagu Aishiteru..
Best kan..
Bila aku dengar lagu ni siyesly remind me to someone..
Who??? hehehe..
Dia lah yang buat aku jatuh cinta kat dia dari dulu sampai sekarang walaupun
kami tak pernah jumpa atau ada pape hubungan istimewa..
So, bila aku dengar lagu ni tak kisahlah time happy ke, sedih ke, atau pape sahaja 
situasi aku mesti teringat kat dia je..
Itu lah aishiteru aku..

Ok.. Back to blog title... Pelengkap Hidupku...
Ni pun salah satu lagu baru yang buat aku minat..
Tapi lagu ni tempat kedua dalam hati aku coz Aishiteru still number one dalam hati ni...
Lagu ni dinyanyikan oleh Eren dan Romi..
Setahu aku Eren tu daripada Kumpulan Kangen Band..
Alaaaaa.. yang ada suara perempuan tu..
Yang bestnya Eren ni...
Walaupun dia ni menyanyi dengan band lelaki,
Dia still pakai tudung.. Terbaik lah...

Eren - Pelengkap Hidupku..
Cantik gak si Eren ni kan...
hehehehe...
Ok,Kalau korang tak pernah dengar lagi lagu Pelengkap Hidupku,
Korang boleh lah search kat Youtube tak pun cari kat 4Shared ye...

Lagu pelengkap hidupku ini ditujukan oleh seorang kawan aku yang bernama *...
* Rahsia.. Mana boleh tau.. huhuh
Dia kata kalau aku rindu atau ingat kat dia aku boleh dengar lagu ni..
First time aku dengar lagu ni pun masa kawan aku bagi link..
So aku bukak lah blog ni..
Lau tak silap aku, owner blog ni nama dia Nurul..( Boleh klik kat nama tu)
Kebetulan plak nama same lak ngan nama aku kan..
Kawan aku cakap dia minat dengar lagu tu..
So dia suruh aku cari..
Memang penat aku cari..
Aku tanya kat blog Nurul tu and kat fan page dia.. 
But no respon.. Hampeh..
And lastly aku try search lirik lagu tu kat google..
And akhirnya aku jumpa juga..
PELENGKAP HIDUPKU..

Akhirnya lengkap juga pencarian tajuk tu oleh aku..
And now aku dedicated lagu tu untuk kawan aku..hehehe..
Hari-hari aku akan sent lirik kat dia..
Tak kira lah by mesej, chat or whatever..

Okay, sampai sini jelah aku nak share minat pasal lagu tu..
Ni aku ade lirik nya kalau korang nak tau..

* PELENGKAP HIDUPKU *
Eren Ft Romi..

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers