Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, January 30, 2011

My feel, My heart, My soul..

Aku pun tak tau la pe kena ngan aku sejak kebelakangan ini..
Sejak gaduh dengan die, segalanya serba tak kena..
Aku tak tau nak buat macamne..
Gaduh dengan die..
Ngan kawan2..
Memang susah kite nak jadi perfect..


Aku dah try nak buat yang terbaik tok kengkawan dengan die..
Tapi nape gini jadinya..
Aku buntu la..
Nape aku rase sunyi sangat la..
Walaupun aku ada akak and mama aku, aku perlukan die..
And kawan-kawan aku..
Ntahlah..jujur aku katakan yang aku rasa aku semakin jauh dari semua orang..
Kenapa ye??


Ape kene ngan aku erk..
Macamne nk jadi yang terbaik..
Aku dah try jadi yang terbaik..
Tapi orang sekeliling aku yabg buat aku rasa aku ni teruk..
Kenapa ye??


Aku cube jadi pendengar yang baik..
Tapi kewujudan aku wujud time die kesusahan..
Em...
Betul ke macam tu.
Aku rasa kecewa sangat la..


Macamne nak betulkan keadaan ye..
Mana silap aku..
Aku memang minta maaf la kat orang yang berkenaan..
Aku memang cuba jadi yang terbaik..
Tapi tak semua manusia leh jadi se'perfect' tu..


Manusia tak lari dari kesalahan..
And aku salah satu darinya..

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers