Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Sunday, January 16, 2011

Bohsan taw...!!!!

Bosannya...

Sambil-sambil aku nak menghilangkan bosan aku pun termenung sekejap..
Bila dengar lagu ini kan, mengingatkan kenangan aku bersama si dia..
Siapa si dia, Biarlah Rahsia...
Hehehe..


Hari ini rutin aku just duduk kat rumah sambil membuang masa mengadap lappy aku ni..
Pe yang aku buat??
Aku tengok kartun One Piece je..


Bosan??
Of Course la bosan.. Kengkawan sumer balik kot..
Just tinggal beberapa kerat je member kat rumah ni..
Kenapa aku tak balik??
Malas lah.. Lagipun dapat saving cikit.. nanti hujung bulan dah nak balik dah..


Lagipun bila aku tak balik ini dapat gak aku menghabiskan masa dengan mengemas rumah aku..
( Yang dah macam tongkang pecah dah..hehehe)
Papehal aku tak sabar nak tunggu hari esok..
Kenapa??
Sebab esok aku dah tak tidur sowang-sowang dah..
Roomate aku dah balik dah... hehehe


Minggu ni cuti 3 hari..
Tapi macam tak bape nak rase la..
Mungkin sebab aku selalu terbabas tidur..
And mungkin sebab aku dok terperap je kat rumah..
Emmm....
Takpe-takpe..
Sementara boyfriend aku jauh ni, aku duduk rumah je la..
Sat t lau dia mai sini ceq kuar la ngan dia na.. ( kuar pulak loghat penang..haha..)


Emm...k la..enough for tonite...
Ape???
Ala..nak cerita pasal apa lagi..
Aku dah mengantok ni...
Nanti kita proceed lagi ok.. : )
Ok... Selamat Malam korang2...

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers