Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Monday, March 7, 2011

:: bLOg UpdatE :: cHeRmIn ::


Fuhhhh....Welcome Back Nadzirah...



Dah lama tak update blog aku ni.. so malam ni aku pun terbuka hati untuk meng’update blog aku yang dah penuh dengan sarang labah-labah ni..

Firstly, 
aku nak cecite cikit la kenapa aku dah lama tak update blog aku ni.. 
Sebenarnya aku telah pegi melanjutkan pelajaran ke OVERSEA, Port Dickson..hahaha..
Betul pe..PD kan sebelah laut je..hahaha.. 
Tak adalah bukan sebab tu,aku cuma tak ade semangat  and idea nak tulis pe kat blog aku ni.. 
Tapi thank la kat Puan MERAH coz ingatkan aku tuk update blog..
Aku ingat tak ada yang nak mengikuti kisah2 aku yang ntah pape je ni..hehehe

So,malam ni dengan sedikit semangat yang telah diberikan aku nak story ckit pe pandangan aku tentang CHERMIN...

Aku ni bukan nya berani sangat nak tengok chermin.. Lau kat rumah ni,kalau boleh chermin tu aku nak simpan dalam almari je..hehehe... 
Tapi kalau aku pergi merayap kat shopping2 complex, pantang nampak chermin..
Mesti nak tengok..kadang-kadang bukan aku je,orang lain pun sama.. 
Tapi kenapa perempuan suka tengok CHERMIN ????

Ade beberapa sebab kenapa perempuan suka tengok cermin..

1st Reason
Perempuan ini kurang keyakinana diri.. KENAPA?? Sebab dia tak nak dipandang hodoh oleh lelaki..

2nd Reason:  
Syok Sendiri (SS).... perasan chantek la tu...hahaha

3rd Reason:  
Nak tengok ada lada terselit tak kat gigi.. Kebetulan kuar dengan boyfriend pegi makan Asam Pedas Muar pulak...Mesti ada terselit cikit2 tu..hahahah

4th Reason:
 Hidung tetiba rasa tak selesa.. Macam ada taik hidung je...apa lagi cepat2 cari chermin dalam handbag.. Mak aiiii...besarnya taik hidung kak oi..bape taon tak korek hidung..hahaha..

5th Reason:
Kadang-kadang orang perempuan suka berangan time tengok Chermin..konon ada putera idaman kat depan mata..hahaha..terlalu jauh angan-angan orang perempuan ni...so, Good Luck la lau ada putera betul2 datang melamar..hehehe..

Sebenarnya banyak lagi reason kenapa perempuan suka tengok Chermin... Tapi aku rasa malas lak nak taip banyak-banyak..lenguh lak jari jemari ku ini..hehehe... k la..ni ade sedikit jamuan gambar untuk korang..

TEMA: AKU DAN CHERMIN..















                                 THE END

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers