Pages

Welcome To Blog Inspirasi Suka-Suki Kehidupanku..Kenali Duniaku Hidupku..Nothing Interesting,But its Special to me..
Powered By Blogger

what are you searching??

Saturday, August 14, 2010

keNanGan..biLe laGi..


ni lah 1st time aq msuk pertndgn menari,, FESTIVAL KESENIAN DAN KEBUDAYAAN POLITEKNIK ZON SELATAN. aq mule menceburi bidang tarian ini semase memasuki kelab kesenian semester2. Untuk mendapatkan markah lebih,ktowg dikehendaki untuk memasuki TARIAN CUTI2 SATU MALAYSIA. Dari ctu mulenye perjalanan aq dalam bidang yang aq penah minat,iaitu MENARI...

First step melangkah bidang tarian memang agak2 susah..ag2 ngn xde basic aq terpakse bljr cm2 jenis tarian.. Tarian zapin,cina,india,kadazan,dayak n tarian cuti2 1 MALAYSIA.. Mmg enjoy coz xsangke aq dpt join benda ni sumer..hehehe.. Selepas semakin mesra ngn salah sorang dak kelab kesenian Syafiqa Azami, minat aq terhadap kesenian tarian ni semakin mendalam. Aq sentiasa tanye dia ade kekosongan utk aq ke x,n jawapannye positif.. hepi gler seh..
Maka bermula lah aq dalam bidang yang aq sdri pown xsangke leh join.. Aq bersame beberapa rakan lain telah mewakili poli ke Pertandingan FESTIVAL KESENIAN DAN KEBUDAYAAN TRADISIONAL POLITEKNIK zon SELATAN di Plaza Angsana,JB. Kami cube mempersembahkan segala ilmu yang diajar Abg Zai ngn sebaiknye..Tp malam tu bukan rezeki kami kerana kami telah menduduki kedudukan terendah.. Penasihat kami xpenah mengalah dengan ape yang kami lakukan.. Mereka sentiasa mencari peluang utk kami tunjukkan bakat kami..
Seterusnya kami menyertai KONSERT PERTABALAN DIRAJA NEGERI SEMBILAN yang diadakan di MAJLIS PERBANDARAN SEREMBAN (MPS).. mmg gempak..lau tak mase kat ANGSANA septutny ade tarian pijak kaca,tp telah ditolak..n kami telah melakukannya dihadapan orang ramai dan telah dirakamkan oleh RTM.. Bangge siod..hehehe..kt ctu gak jumpe rmai artis..cthnye,ifa raziah,saiful apek.angah  n along raja lawak,salem,amylea n ramai ag la..xsgke2 tol..

dan kami poiwn menerimq berbagai jemputan slps itu

No comments:

Latest Update From Suka-Suki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers